آموزش افکت متن براق و درخشان – Shiny Text

منتشر شده در 21 سپتامبر 2020 آخرین به روز رسانی در 30 آوریل 2021
مهندس الهه محمد دوست
3618 0

این پست با مسیر متخصص پریمیر مرتبط است. مشاهده مسیر (Roadmap)

امروز قصد داریم یک افکت دیگر از نرم افزار Adobe Premiere را به شما به صورت رایگان آموزش دهیم. این افکت متن شما را براق و درخشان می کند. نام این آموزش افکت متن براق و درخشان در پریمیر است که قصد داریم با هم آن را بیاموزیم. شما می توانید از این افکت در ساخت ویدیو های خود استفاده کنید و جذابیت کلیپ خود را دو چندان کنید.

آموزش ویدیویی افکت متن براق و درخشان پریمیر :

درباره ی نرم افزار ادوبی پریمیر :

ادوب پریمیر (Adobe Premiere ) یک نرم افزار برای ویرایش ویدیو های شما است که در ویدئو فوق افکت متن براق و درخشان را به شما آموزش دادیم. این نرم افزار جزیی از شرکت بزرگ Adobe می‌باشد، که یک مجموعه از محصولات شنیداری و دیداری دیجیتالی است.

ادوب پریمیر (Adobe Premiere )، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی زیادی در خود دارد. در اکثر مورد ها به عنوان یک پک به اسم OEM به انضمام کارت‌های ویرایش ویدئویی مثل Matrox RT .X2 به همراه خود دارد. راستی کارت سخت‌افزاری ویدئویی جذاب پرو وان تولیدی از کمپانی پیناکل آلمان از محبوب ترین و پر کاربرد ترین اقلام مرتبط و سینک با این نرم‌افزار حرفه‌ای می باشد.

تاریخچه ادوبی پریمیر :

ادوب پریمیر، در سال ۲۰۰۳ منتشر شد که توسط صنعت فیلم و کلیپ مورد قبول و استفاده واقع گردیده است. پریمیر برنامه ای با نهایت امکانات و تکنولوژی‌ که تدوینی زیبا و قدرتمند برای فیلم‌ها شما ایجاد و امکان‌پذیر می‌سازد.

امروزه شما بیشتر فیلم هایی که دارای بالاترین کیفیت هستند را مشاهده می کنید. با استفاده از نرم افزار ادوبی پریمیر تدوین شده اند. چون این نرم افزار قدرتمند و قابلیت های زیادی داره.

در حال حاضر شرکت ادوبی برنامه ای دارد مبنی بر اینکه دیگر نسخه 32 بیت برای ادوب پریمیر ارائه ندهد. حتی می خواهد برای نرم افزار افتر افکت هم همین رویه را پیش بگیرد تا نسخه 64 بیت را فقط منتشر کند.

چون از نظر شرکت ادوبی سیستم هایی که نسخه 32 بیت هستند قابلت این را ندارند که این نرم افزار ها را پردازش کنند و اصطلاحا قدیمی هستند. با توجه به این که قرار است این نسخه فقط روی سیستم عامل ۶۴ بیت نصب و ارائه گردد.

اما قرار است بهبود هایی انجام شود که سرعت عملکرد این نرم‌افزار به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند تا کسانی که از سیستم عامل ۶۴ بیت بهره می برند. پس از نصب این نسخه بتوانند این کارایی و راندمان که با افزایش سرعت هم هست را به آسانی حس و لمس کنند.

بروز ترین نسخه نرم افزار ادوب پریمیر نسخه 14 آن است که در سال 2020 منتشر شده است. جدید ترین نسخه آن دارای ویژگی Graphics و Auto Reframe می باشد که دارای امکانات افزایش ولوم صدا تا 15 Db می باشد. این نسخه از فرمت های جدید ویدیویی پشتیبانی می کند. مثل HEVC یا H265 , H264.

به پایان آموزش “افکت متن براق و درخشان پریمیر” رسیدیم. امیدوارم این ویدئو آموزشی مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. شما می توانید از طریق بخش نظرات، سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.