آموزش دو افکت برای موزیک ویدئو در پریمیر

منتشر شده در 16 سپتامبر 2020 آخرین به روز رسانی در 30 آوریل 2021
مهندس الهه محمد دوست
2798 0

این پست با مسیر متخصص پریمیر مرتبط است. مشاهده مسیر (Roadmap)

امروز با یک آموزش جذاب از نرم افزار پریمیر در خدمتتان هستیم. ما قصد داریم دو افکت برای موزیک ویدئو در پریمیر را  یاد بگیریم. این دو افکت برای ساخت تیزر و کلیپ به کار می روند و شما می توانید آن ها را در پروژه ها یا کلیپ های شخصی خود پیاده سازی نمایید.

آموزش ویدیویی دو افکت برای موزیک ویدئو در پریمیر :

اگر شرایط مشاهده ی ویدیو را ندارید و یا تماشای این ویدئو از حوصله شما خارج است. می توانید در ادامه آموزش متنی را مطالعه کنید.

آموزش متنی :

از فولدر افکت های Stylize افکت Strobe Light را انتخاب کنیم و به کلیپی که می خواهیم اضافه کنیم. می توانیم تاثیر این افکت را بر روی تصویر ببینیم و در تنظیمات می توانیم رنگی را که بین تصویر نشان می دهد را تغییر بدهیم و یا می توانیم تنظیمات را تغییر بدهیم که به جای نمایش رنگ یک تصویر دیگر نمایش داده بشود.  برای این کار کلیپی را که این افکت را به آن اضافه کردیم به ترک بالایی انتقال می دهیم. سپس یک کلیپ دیگر که می خواهیم تصویر آن به جای رنگ نمایش داده شود را، در ترک پایین ویدئو قرار می دهیم و باید حتما طول یا مدت زمان دو ویدئو با هم برابر باشد. بعد از قرار دادن کلیپ در ترک پایین در تنظیمات افکت برای Strobe گزینه ی Makes Layer Transparent را انتخاب می کنیم و با پخش کردن می توانیم ببینیم که به جای نمایش رنگ بین تصویر، تصویر کلیپ ترک پایینی نمایش داده می شود.

افکت دومی که می توانیم برای موزیک ویدئو استفاده کنیم. از فولدر افکت های Generate افکت Paint Bucket را انتخاب می کنیم و به کلیپ اضافه می کنیم. در تنظیمات افکت برای Stroke گزینه ی Stroke را انتخاب کنیم و اثر این افکت را می توانیم ببینیم. همچنین می توانیم رنگ آن را تغییر بدهیم، یا با این افکت می توانیم از قسمت Color قطره چکان را انتخاب کنیم و هر رنگی از تصویر را که می خواهیم با آن در تصویر انتخاب کنیم تا آن بخش ها با آن رنگ افکتی که می خواهیم نمایش داده شود.

به پایان آموزش “آموزش دو افکت برای موزیک ویدئو در پریمیر” رسیدیم. امیدوارم این ویدئو آموزشی مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. شما می توانید از طریق بخش نظرات، سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.