آموزش animation loading در پریمیر

منتشر شده در 23 سپتامبر 2020 آخرین به روز رسانی در 30 آوریل 2021
مهندس الهه محمد دوست
2147 0

این پست با مسیر متخصص پریمیر مرتبط است. مشاهده مسیر (Roadmap)

امروز با یک آموزش جذاب برای نرم افزار پریمیر در خدمتتان هستیم. ما قصد داریم یکی دیگر از قابلیت های برنامه قدرتمند ادوب پریمیر را به شما آموزش دهیم. نام آموزشی که امروز با آن در خدمتتان هستیم “آموزش animation loading در پریمیر” می باشد، که شما می توانید از آن در تولید انیمیشن برای ویدیو ها و کلیپ های زیبای خود استفاده کنید، پس ویدئوی زیر را از دست ندهید.

آموزش animation loading در پریمیر :

اندکی درباره انیمیشن سازی

ریشه کلمه انیمیشن از زبان لاتین می باشد. ( animātiō ) به معنی به حرکت در آوردن تصویر است. انیمیشن یا پویانمایی نمایش سریع و پیوسته عکس یا تصاویر هنری دو بعدی، یا موقعیت های مدل های واقعی در جهت ایجاد توهم حرکتی است.

انیمیشن از زمان های قدیم نیز بوده است. می توان به سفالینه ای متعلق به شهر سوخته اشاره کرد که در آن طرح های کشیده شده بروی سفال به صورت هدفمند می باشد. تا زمانی که شما آن را به حرکت در آورید تصویر دیگر برای شما خلق کند.

این که شما فکر می کنید تصاویر انیمیشن (Animation ) حرکتی روان دارد، به خاطر یک خطای دید که از پدیده ماندگاری تصاویر نشات می گیرد. در گذشته ساخت و تولید انیمیشن به شیوه های استاپ موشن، موشن گرافیک و … بوده. اما امروزه بیشتر با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار هایی موجود در بازار برای ساخت انیمیشن استفاده می شود تا وقت و هزینه کمتری مصرف شود و اتفاقا کارهای بهتر و به واقعیت نزدیکتری هم تولید می شود.

یکی از این نرم افزار ها ادوب پریمیر ( adobe premiere ) می باشد، که شما می توانید با آن به تولید انیمیشن به پردازید.

خب به پایان آموزش “ آموزش animation loading در پریمیر ” رسیدیم. امیدوارم مورد توجهتان قرار گرفته باشد. شما می توانید از طریق بخش نظرات، سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.