آموزش رایگان طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

منتشر شده در 08 ژوئن 2020 آخرین به روز رسانی در 27 دسامبر 2020
مهندس داودی
2349 2
آموزش طراحی کارت ویزیت

این پست با مسیر متخصص فتوشاپ مرتبط است. مشاهده مسیر (Roadmap)

در این آموزش می خواهیم شما را با طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ که نسبتا ساده اما بسیار زیبا و کارامد است، آشنا کنیم. شما قادر خواهید بود بعد از تماشای این ویدئو برای خود یا اقوامتان یا حتی مشتریان خود کارت های ویزیت مشابه طراحی کنید و کسب درآمد کنید.

نکات طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ : (متناسب با بازار کار)

تصمیم گرفتیم در انتهای آموزش چند نکته مرتبط با چاپ کارت ویزیت نیز به شما آموزش دهیم. دانستن این موارد برای هر طراحی نه تنها خالی از لطف نیست بلکه بسیار ضروریست :

  • حاشیه ی امن را فراموش نکنید : به طور کلی معمولا 5 تا 8 میلیمتر از حاشیه ی کار را عاری از هر گونه نوشته یا المان اصلی قرار می دهند این کار به این علت است که هنگام برش اتفاق ناجوری برای کارت هایتان نیافتد. البته بک گراند را باید بدون توجه به حاشیه امن تا کناره ها ادامه داد.
  • رزولوشن کار را بهتر است روی 300dpi قرار دهید.
  • دو سایز استاندارد برای کارت ویزیت ها بطور کلی وجود دارد :
    8.6×4.8cm
    9x6cm
    * البته سایز هایی نظیر 8.5 در 5.5 سانتی متر نیز مورد قبول برخی از چاپخانه ها می باشد. توصیه می کنیم پیش از طراحی با چاپخانه مد نظر سایز را هماهنگ کنید.
  • مود رنگ ها باید حتما روی cmyk تنظم گردد. ( برای اینکه رنگ های چاپ شده نزدیک رنگ های طراحی گردد)
  • بطور کلی کارت ویزیت با یکی از سه نرم افزار معروف Photoshop , Illustrator , corel طراحی می شوند، و این تصور نادرست که یکی از این سه نرم افزار برتری دارند به سایرین نادرست است. با هر سه نرم افزار نام برده می توان کار باکیفیتی ارائه نمود.
  • بهترین فرمت برای چاپخانه ها معمولا jpg می باشد، البته فرمت هایی نظیر PDF و PNG نیز معمولا مورد تایید چاپخانه ها می باشد.

خب به انتهای “آموزش رایگان طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ” رسیدیم. شما می توانید سوالات و ابهامات خود را در بخش کامنت ها بیان کنید.