آموزش حذف شیء ثابت در پریمیر

منتشر شده در 02 فوریه 2021 آخرین به روز رسانی در 02 فوریه 2021
مهندس الهه محمد دوست
5762 2
آموزش حذف شیء ثابت در پریمیر

این پست با مسیر متخصص پریمیر مرتبط است. مشاهده مسیر (Roadmap)

در این قسمت آموزش حذف شیء ثابت در پریمیر و فوتوشاپ آموزش داده ایم. برای این کار ابتدا در پریمیر فایل ویدئویی را باز می کنیم. سی تی آی را در ثانیه ای از کلیپ می گذاریم و گزینه ی اکسپورت فریم را که آیکون آن شبیه به دوربین است را از پانل پروگرم می زنیم. در کادر باز شده حتما گزینه ی ایمپورت این تو پروژه فعال باشد. سپس یک نام برای آن بنویسیم و اوکی را بزنیم.

آموزش حذف شیء ثابت در پریمیر

آموزش ویدیویی حذف شیء ثابت در پریمیر :

روی فایل ویدئویی کلیک کنیم. در پانل تنظیمات افکت یکی از ابزار ماسک را انتخاب کنیم. در این تصویر ما از شکل مستطیل برای ماسک کردن تصویر استفاده می کنیم و ماسک را دقیق دور شیء مورد نظر تنظیم کنیم. سپس در تنظیمات گزینه ی اینورت را بزنیم. فریمی را که ایجاد شده را از پانل پروژه به تایم لاین در ترک زیرین فایل ویدئویی اضافه می کنیم و روی آن کلیک راست کنیم و گزینه ی ادیت این فوتوشاپ را انتخاب کنیم.

آموزش حذف شیء ثابت در پریمیر
آموزش حذف شیء ثابت در پریمیر

حالا در برنامه فتوشاپ ابزار لسو را انتخاب می کنیم. اطراف شیء که می خواهیم حذف کنیم یک مسیر ایجاد کنیم و سپس به سربرگ ادیت برویم و گزینه ی فیل را بزنیم و در کادری که باز می شود اوکی را بزنیم. با این کار شیء انتخابی حذف می شود. فایل را ذخیره می کنیم و به برنامه پریمیر باز می گردیم.

به پایان این آموزش رسیدیم. امیدوارم مورد رضایت شما واقع شده باشد. شما می توانید از طریق بخش کامنت ها، سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.