آموزش افکت متن متحرک در پریمیر

منتشر شده در 05 دسامبر 2020 آخرین به روز رسانی در 23 مه 2022
مهندس الهه محمد دوست
15748 2

این پست با مسیر متخصص پریمیر مرتبط است. مشاهده مسیر (Roadmap)

سلام خدمت همه دوستان علاقه مند به پریمیر. در این ویدئو به آموزش افکت متن متحرک در پریمیر برای شما دوستان عزیز پرداختیم. امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرید. جهت یادگیری این ترفند، ویدئوی زیر را مشاهده نمایید.

آموزش ویدیویی افکت متن متحرک پریمیر :

چنانچه فرصت تماشای ویدئوی فوق را ندارید، یا از حوصله شما خارج است. در ادامه با ما همراه باشید.


تور قشم
تور ارزان قشم ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی معتبر از سراسر ایران با بهترین خدمات تنها در سایت لحظه آخر. می توانید تورهای قشم را به همراه جزئیات برگزاری آن ها نظیر قیمت، هتل رزروی، شهر مقصد، مدت زمان اقامت و غیره مشاهده و خریدی مطمئن داشته باشید. نرخ تمامی تور ها به صورت روزانه بررسی می شود.


کاربرد افکت متن متحرک در پریمیر:

در این پست به آموزش دو افکت بسیار جذاب متن متحرک برای شما پرداختیم، که قطعا این افکت ها را در تیتراژ یا اواسط بسیاری از فیلم ها یا سریال های خارجی مشاهده کرده اید. احتمالا برایتان جالب و هیجان انگیز خواهد بود، زمانی که بعد از دیدن این ویدئو متوجه شوید، که این افکت های جذاب و حرفه ای را که قبلا فقط در فیلم ها آن را مشاهده می کردید، را اکنون می توانید به راحتی انجام دهید و از انجام آن لذت ببرید.

ایجاد نوشته حرفه ای روی فیلم در premiere pro را باهم خواهیم آموخت. دوستان زیادی مایل به یادگیریِ نوشتن روی فیلم در پریمیر بودند، پس تصمیم گرفتیم با انیمیت کردن نوشته و ایجاد نوشته های متحرک و جذاب آموزش خوبی رو برای شما همراهان ارائه بدهیم.

آموزشی که در ابتدای ویدئو مشاهده می کنید، به صورت متنی در آتش است، که متن در حال شعله ور شدن است. در این آموزش متن را روی ویدیوی شعله های آتش تایپ کردیم. با اضافه کردن افکت ها و اعمال تنظیمات آن را به این صورت در آوردیم.

آموزش افکت ویدئویی در پریمیر
آمورش افکت ویدئویی اول

در آموزش دوم که در بخش دوم ویدیو مشاهده می کنید. مجددا متن را روی ویدیوی مدنظر تایپ می کنیم. ولی این بار با افزودن افکت ها و اعمال تنظیمات خروجی به صورتی است، که ویدیو زیر متن قرار می گیرد و سپس به حالتی که در حال بیرون آمدن از داخل متن است تمام صفحه را فرا می گیرد.

آموزش افکت ویدئویی در پریمیر
آموزش افکت ویدئویی دوم

به پایان آموزش “آموزش افکت متن متحرک در پریمیر” رسیدیم. شما می توانید از طریق بخش نظرات، سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.