آموزش ترنزیشن کاغذی در پریمیر

منتشر شده در 03 سپتامبر 2020 آخرین به روز رسانی در 09 سپتامبر 2020
مهندس الهه محمد دوست
2013 0
آموزش paper stack transition پریمیر

این پست با مسیر متخصص پریمیر مرتبط است. مشاهده مسیر (Roadmap)

همانطور که می دانید ترنزیشن ها در پریمیر بسیار پر کاربرد هستند امروز با یک آموزش جذاب برای نرم افزار ادوبی پریمیر در خدمتتان هستیم ، در این آموزش یک ترنزیشن جذاب تحت عنوان ترنزیشن کاغذی در پریمیر را فرا خواهیم گرفت (paper stack transition).

نرم افزار ادوبی پریمیر یک نرم افزار ویرایگشر متنی محسوب می‌شود که توسط کمپانی ادوب (Adobe) به بازار ارئه شده است.

نرم افزار ادوب پریمیر یکی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه تدوین فیلم می‌باشد. این نرم افزار قابلیت ویرایش صدا، گرافیک و ویدئو را دارد، با این نرم افزار شما می‌توانید چندین عکس مختلف و فیلم و آهنگ رو باهم ویرایش کنید و یک ویدئو جذاب در انتهای کار دریافت بکنید. در کل شما میتونید از این نرم افزار برای ویرایش فایل های ویدئویی، تبلیغاتی، تلویزیونی و ویدئوهای آنلاین استفاده بکنید.

ادوب پریمیر دارای یک رابط کاربری بسیار ساده هستش که افراد مبتدی هم میتونن به راحتی ازش استفاده بکنند. در این نرم افزار امکان ادغام کردن فایل هایی از نرم افزارهایی مانند افترافکت، فتوشاپ فرمت های سه بعدی وجود دارد.

به پایان آموزش ” Paper Stack Transition در نرم افزار پریمیر ” رسیدیم امیدوارم مورد توجه تان قرار گرفته باشد شما می توانید از طریق بخش نظرات سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.