با ادمین پیج اینستاگرام به درآمد 100 درصدی برسید.

منتشر شده در 17 مه 2022 آخرین به روز رسانی در 17 مه 2022
مهندس محسن حسن پور
898 0

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که تمایلی نداشته باشد تا در فضای اینستاگرام فعالیت کند. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که افراد تمایل دارند تا از این فضا به عنوان فروشگاه مجازی خود برای فروششان استفاده کنند. از آنجایی که برای هر کاری نیاز است تا از یک نیروی متخصص که آن کار را بلد است بهره برده شود، برای فعالیت در اینستاگرام نیز شما باید با یک ادمین پیج اینستاگرام همکاری داشته باشید.

ادمین پیج اینستاگرام یک فرد آموزش دیده و آشنا با امور مربوط به اینستاگرام می باشد. در واقع این فرد باید بداند چه کارهایی را برای پیج انجام دهد، تا روند ارتقا پیج شکلی صعودی را به خود بگیرد.

قبل از اینکه بخواهید تا دست به استخدام ادمین اینستاگرام بزنید حتما باید رزومه کاری آن شخص و همچنین در خصوص سابقه کاری او تحقیق نمایید.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

وظایف ادمین اینستا یک سری چیز مشخصی است که نمی توان به این موارد، موردی را اضافه و یا کم کرد. اگر در دسته افرادی هسید که با وظایف ادمین اینستاگرام آشنایی ندارید، خواندن این مقاله می تواند تاثیر 99 را روی انتخاب ادمین پیج اینستا شما بگذارد.

گذاشتن پست و استوری را می توان از ابتدایی ترین وظایف ادمین پیج اینستا دانست. تعداد پست و استوری ها مهم نیست چرا که ادمین باید این وظیفه را فارغ از تعداد آن ها انجام دهد.

انتخاب درست هشتگ مناسب هر پست از دیگر وظیفه مهم ادمین اینستا است چرا که هشتگ ها مهم ترین تاثیر را در بالا بردن تبادل پیچ دارند.

برقراری ارتباط با دیگر پیج ها و همچنین تعامل ایجاد کردن با فالوورهای پیج را نیز می توان از دیگر وظایف مهم ادمین اینستاگرام دانست.

چگونه می توانیم اقدام به استخدام ادمین اینستاگرام کنیم ؟

استخدام ادمین اینستا به دو صورت انجام می گیرد. در حالت اول ممکن است شما با یک شرکتی که خدمات مدیریت پیج اینستاگرام را انجام می دهد، همکاری داشته باشید

 در این حالت این شرکت ها از 0 تا 100 تمامی امورات پیج شما را انجام می دهند و شما تنها موظف به پرداخت هزینه های ماهیانه آن هستید. در مقابل اما شما نمی خواهید خود را درگیر کار با شرکت های ارائه دهنده این خدمات کنید در این صورت می توانید تنها یک ادمین پیج اینستا را استخدام کنید.

سوالی که ممکن است برایتان پیش آید این است که کدام یکی از حالت های بالا می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. پیشنهاد ما به شما این است که با یک شرکت ارائه دهنده خدمات مدیریت پیج اینستا همکاری داشته باشید. این شرکت ها به سبب اینکه با افراد زیادی همکاری دارند در صورتی که مشکلی برای ادمین پیج اینستاگرام شما پیش آید سریعا یک ادمین دیگر را جایگزین می کنند.

در این صورت اگر پیج شما در مسیر رشد باشد ممکن است نبود ادمین صدمه ای جبران ناپذیر را به پیجتان وارد نماید در این صورت تمامی زحمات چند ساله شما در یک ثانیه به هدر خواهد رفت.

شرکت ها به دلیل اینکه مدیریت بیزینس های گوناگون را به عهده داشته اند پس به خوبی با چم و خم کار آشنا هستند و می دانند چه کاری را باید انجام دهند تا پیج روندی مثبت را طی نماید.

هزینه همکاری با ادمین به چه شکل است ؟

برای حقوق ادمین نمی توان یک سقف و یا کفی را مشخص کرد چرا که هر شرکتی بنا به سیاست کاری خود آن را تعیین می کند. بسته به خدماتی که ارائه می شود حقوق ادمین نیز متغیر خواهد بود. به طور مثال در صورتی که ادمین حضوری باشد قطعا حقوق او بالاتر از زمانی خواهد بود که به صورت دورکار فعالیت می کند.

ممکن است برخی از شرکت ها در کنار خدمات ادمینی امکاناتی دیگر را در اخیتارتان قرار دهند در این شکل بنا به نوع امکانات هزینه ها نیز افزایش خواهد یافت.

تبلیغات را فراموش نکنید، اثری که تبلیغات بر روی پیج شما می گذارد اصلا قابل تصورتان نخواهد بود. از تبلیغات می توانید به عنوان تکنیکی مکمل برای دیده شدن پیجتان استفاده نمایید. البته این بدان معنا نیست که که تبلیغ به تنهایی می تواند جایگزین ادمین پیج اینستاگرام شما باشد.

وجود ادمین اینستاگرام برای رشد پیج امری ضروری است، پس هیچ گاه سعی نکنید جای خالی ادمین اینستاگرام را با موردی دیگر پر کنید.

گروه بی اس سایت

گروه بی اس سایت با داشتن ادمین پیج اینستاگرام متخصص در کنار شماست تا بتواند به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در کنار شما باشد. هدف ما در فضای مجازی بهبود و ارتقای شغل شماست کافیست با ما همراه باشید تا بهترین ها را در کنار ما تجربه نمایید.

منبع : https://www.bssite.net

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان می توانید وارد این صفحه شوید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.