بهترین ابزار موجود برای دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

منتشر شده در 25 مه 2021 آخرین به روز رسانی در 26 مه 2021
مهندس محسن حسن پور
2809 0
نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در اندروید + آموزش تصویری

یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام این است که چگونه می توانند عکس یا فیلم یا استوری هایی که در اینستاگرام می بینند دانلود و ذخیره کنند تا به صورت دائم و بدون اینترنت به آن دسترسی داشته باشند. گاه هم برایشان سوال پیش می آید که چگونه می توانند عکس یا فیلم مدنظر خود را در سایر شبکه های اجتماعی با دوستان و آشنایانی که حساب اینستاگرام ندارند به اشتراک بگذارند. اینستاگرام امکانی دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را در برنامه اش تعبیه نکرده است و اگر بخواهید محتوای موجود در یک پست یا استوری اینستاگرامی را دانلود کنید باید از ابزاری دیگر کمک بگیرید.

اگر برای یافتن روش های دانلود از اینستاگرام سرچی در گوگل کنید به لیست بلندبالایی از اپلیکیشن ها و وبسایت ها می رسید که این امکان را برای شما فراهم می آورند. این اپ ها و سایت ها معمولا لینک عکس، ویدئو یا استوری مدنظرتان را از شمامی گیرند و آن را برایتان دانلود می کنند. اما به دلایلی که در پایان این مقاله ذکر می شود، ما در این مقاله رباتی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می توانید انواع و اقسام مدیای موجود در اینستاگرام را دانلود کنید. در پایان به این نکته خواهیم پرداخت که چرا استفاده از این ربات بهترین روش دانلود عمس و فیلم از اینستاگرام است.

ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی

شرکت بهسازان مجازی که به صورت تخصصی در زمینه طراحی ربات فعالیت دارد، این بار رباتی برای دانلود انواع و اقسام مدیا طراحی کرده است و آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. این ربات در واقع یک اپلیکیشن ویندوزی است و روی کامپیوتر اجرا می شود، پس اگر کاربر نسخه دسکتاپی اینستاگرام هستید این ربات بسیار به کارتان خواهد آمد.

شما می توانید با استفاده از ربات کاربر مجازی، موارد زیر را از اینستاگرام دانلود کنید:

  1. تصویر پروفایل پیج های مختلف اینستاگرام
  2. عکس پست شده در اینستاگرام
  3. ویدئوی پست شده اینستاگرام
  4. عکس موجود در استوری ایسنتاگرام
  5. ویدئوی موجود در استوری اینستاگرام
  6. IGTV

اگر می خواهید عکس پروفایل موجود در یکی از پیج های اینستاگرام را با سایز و کیفیت اصلی آن دانلود کنید کافی است آی دی پیج مورد نظر را به ربات بدهید تا عکس مدنظر را دانلود و در پوشه مربوطه ذخیره کند. علاوه بر این فرقی نمی کند محتوای مدنظرتان عکس باشد یا ویدئو، پست باشد یا استوری؛ برای دانلود هر یک از آنها تنها نیاز است لینک مربوطه را در اختیار ربات قرار دهید تا مدیای مورد نظر را دانلود کند و هریک را در پوشه مربوطه اش که داخل پکیج ربات موجود است ذخیره نماید.

چرا ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی بهترین ابزار دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام است؟

ابزارهای دیگری (نظیر اپلیکیشن ها و وبسایت ها) نیز در بازار موجودند که می توانید از آنها برای دانلود عکس، ویدئو و استوری از اینستاگرام استفاده کنید.  اغلب این ابزارهای واسطه قادر هستند یک یا دو نوع از قالب های محتوایی اینستاگرام (استوری، پست،  IGTV، Reels) را دانلود کنند و اگر بخواهید با استفاده از ابزارهایی به جز ربات، انواع و اقسام مدیا را از اینستاگرام دانلود کنید باید از بیش از یک ابزار استفاده کنید. مهم ترین مزیت ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی این است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و خیلی سریع، همه نوع از مدیاهای موجود در اینستاگرام را تنها از طریق همین یک ابزار دانلود و ذخیره کنید. این مورد برای ربات یک مزیت محسوب می شود زیرا استفاده از چندین ابزار برای دانلود انواع مختلف محتواهای اینستاگرامی آسان نیست، تمرکز را از شما می گیرد و حجم زیادی از دیوایس های شما اشغال می کند.

علاوه بر این، بسیاری از ابزارهای موجود در بازار که کاربران برای دانلود از اینستاگرام از آنها بهره می گیرند، یوزرنیم و پسورد اینستاگرامتان را از شما می خواهند.اکیدا توصیه می کنیم همواره به سراغ راه های امن بروید و از ابزارهایی استفاده کنید که اطلاعات محرمانه و شخصی شما را درخواست نمی کنند. امنیت، مزیت دیگر استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام است و برای دانلود، به اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد.

شما می توانید این ربات را به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید.

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-دانلود-از-اینستاگرام

همچنین شرکت کاربر مجازی محصولات دیگری برای ارسال دایرکت انبوه و افزایش فالوور اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد.  شما می توانید با مراجعه به سایت کاربر مجازی  v-user.com  با سایر محصولات این شرکت آشنا شوید.