دوره آموزش راینو - صفر تا صد Rhinoceros 3D | آکادمی تاتژن

دوره آموزشی جامع راینو – Rhinoceros 3D

دوره آموزشی جامع راینو – Rhinoceros 3D

توضیحات

سلام تاتژنی های دومین دوره ی آکادمی تاتژن منتشر شد! دوره آموزش راینو که دارای کارگاه آموزشی یه همان ورکشاپ (workshop) نیز می باشد، توسط گروه آموزشی تاتژن منتشر گردید. این دوره مختص طراحان صنعتی، مهندسین معماری و ساختمانی، مهندسین مکانیک و … می باشد. با دوره آموزش Rhinoceros 3D تاتژن شما می توانید 0 تا 100 کار با این نرم افزار راینو را یاد گرفته و جذب بازار کار شوید.

معرفی نرم افزار راینو – Rhinoceros 3D

راینو یا همان راینوسروس تری‌دی یک نرم افزار بسیار قدرتمند در دسته طراحی صنعتی به کمک کامپیوتر می باشد. این نرم افزار توسط شرکت رابرت مکنیل در سال 1980 و در سیاتل آمریکا ایجاد شد. نرم افزار Rhinoceros 3D این قابلیت را دارا می‌باشد که مدل سازی به روش نربز (NURBS) را انجام دهد. قابلیت (Non-uniform rational B-spline) که همان نربز می باشد اساس کارش محاسبات ریاضی است و این قابلیت باعث می شود تا مدل سازی پیچیده را با دستور های ساده انجام دهید.

با استفاده از نرم افزار Rhinoceros 3D می توانید طراحی و مدلینگ در دو بعد و سه بعد را به راحتی انجام دهید. ساده بودن و کارکرد های مختلف مناسب در ایجاد صحنه ها و حجم های منحنی یکی از نقاط قوت راینو می باشد. افزونه های قدرت مند بسیاری در سایت نرم افزار وجود دارد که می توانید دانلود کنید و این مجموعه ی بسیاری مناسبی برای طراحان در جهت مدل سازی های مختلف می باشد.

در ایران نرم افزار های طراحی متعددی وجود دارد که مهم ترین و معروف ترین آن سالیدورکس و کتیا می باشد. نکته ای که راینو را، نسبت به بقیه نرم افزار های موجود در بازار بهتر و قوی تر می کند، قابلیت نصب پلاگین های متعدد می باشد. راینو با پلاگین هایی (افزونه) که به آن اضافه می شود می تواند حوزه های بسیار زیادی از طراحی را پوشش دهد، درحالی که این کار با دیگر نرم افزار ها بسیار سخت می باشد.

قابلیت های نرم افزار راینو – Rhinoceros 3D

آنچه که راینو را بیش از پیش محبوب کرده است عبارت است از:

  • نیاز به سیستم قوی برای استفاده از راینو ندارید.
  • حجم این برنامه کم می باشد.
  • مدل سازی در این نرم افزار بسیار سریع و دقیق می باشد.
  • فایل های راینو حجم بسیاری کمی دارند و این مزیت را دارند که می توانید درصورت لزوم باز هم حجم فایل ها را کمتر کنید.
  • در زمینه های مختلف پلاگین یا افزونه های متفاوتی دارد که این مزیت به شما در طراحی های مختلف کمک می کند. برای مثال در زمینه طراحی کفش، طراحی شناور و کشتی، طراحی جواهرات و … پلاگین های متفاوتی دارد.
  • یادگیری نرم افزار Rhinoceros 3D خیلی آسان تر از ساده تر از نرم افزار های مشابه می باشد.
  • در این نرم افزار می توانید از ورودی و خروجی نرم افزار های دیگر هم استفاده کنید. (به طور مثال؛ خروجی سالید ورکس و اسکچ آپ را به طور مستقیم باز می کند.)
  • دقت بالای این نرم افزار در شبیه کردن مدل به طرح نهایی.
  • شما می توانید هر حجمی را به مدل تبدیل کنید.
  • طراحی انواع مدل های دو بعدی و سه بعدی.
  • کیفیت بسیار فوق العاده و بالا در خروجی

مخاطبین دوره آموزش راینو تاتژن

راینو – Rhinoceros 3D در رشته ها و گرایش های متفاوتی کاربرد دارد مثل طراحی صنعتی، طراحی رایانه ای (CAM)، ساخت رایانه ای (CAD)، مهندسی معکوس در رشته های مختلفی نظیر طراحی طلا و جواهرات، طراحی کارتون و کاریکاتور، طراحی مبلمان، طراحی معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی خودرو کاربرد دارد. پس می توانن گفت این نرم افزار عمدتا برای رشته های مهندسی عمران و معماری، شهرسازی، طراحی صنعتی، طراحی انیمیشن و بازی کامپیوتری، مکانیک و … قابل استفاده می باشد.

در این مجموعه آموزشی می توانید به صورت عملی و پروژه محور به طور کامل کار کردن با نرم افزار و طراحی با آن را گام به گام یاد بگیرید. در انتها با گذراندن این دوره می توانید در کنار تمرینات عملی به سرعت جذب بازار کار شوید و یا پروژه های شخصی و دانشگاهی را به انجام برسانید. این دوره آموزشی توسط اساتید باتجربه و مسلط آکادمی تاتژن گردآوری و ضبط شده است. شما با گذراندن این دوره ی آموزشیپروژه محور، می توانید به تسلط خوبی از این نرم افزار Rhinoceros 3D برسید.

سرفصل های دوره راینو :

فصل اول:

آشنایی با محیط نرم افزار (workflow)
تنظیمات Rhino option
تنظیمات نحوه نمایش (viewport)

فصل دوم:

اشکال اولیه (primitive shape)
ایجاد انواع خطوط ( curves)
روش های ایجاد سطوح ( surface creation)

فصل سوم:

ابزار ویرایش خطوط (curve tools)
ابزار ویرایش سطوح (surface tools)
Booleans

فصل چهارم:

نوار های ابزار (toolbars)

فصل پنجم:

Projection

فصل ششم:

ابزار های تغییر و انتقال (Transforms)

فصل هفتم:

تکسچر و متریال

فصل هشتم:

کارگاه آموزشی (workshop)

برخی از ورک شاپ های دوره آموزش جامع راینو تاتژن

ورکشاپ طراحی قطعات صنعتی
ورکشاپ طراحی قطعات صنعتی
کاربرد معماری در نرم افزار راینو
کاربرد معماری در نرم افزار راینو

"کارگاه

"ورکشاپ

دوره Rhinoceros 3D
دوره Rhinoceros 3D

پشتیبانی دوره راینو در آکادمی تاتژن

  • پشتیبانی دوره های آموزشی در تاتژن به 2 صورت انجام می شود. پرسش پاسخ از طریق فرم پشتیبانی بصورت اختصاصی و دیدگاه های دوره. شما پس از خرید دوره می توانید در مورد دوره آموزشی و ابهامات احتمالی دوره ها پرسش خود را با یکی از روش های گفته شده مطرح نمایید.
  • ارائه خدمات پشتیبانی دوره های آموزشی در آکادمی تاتژن، تنها توسط مدرسین و از طریق فرم پشتیبانی آکادمی تاتژن در خصوص مشکلات مربوط به دوره ها انجام می پذیرد.
  • بررسی دیدگاه‌های هر محصول، چگونگی پاسخگویی مدرس به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ‌ها می‌تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی مدرس از دوره آموزشی باشد.
  • ارائه خدمات پشتیبانی تنها به خریداران قانونی دوره ها که از طریق سایت رسمی آکادمی تاتژن به نشانی tutsxe.net اقدام به خرید کرده اند، ارائه می گردد.
  • پشتیبانی دوره های خریداری‌شده صرفاً توسط مدرسین انجام خواهد شد و آکادمی تاتژن صرفاً مطابق شرایط مرجوعی محصولات نظارت بر روند پشتیبانی را بر عهده دارد.
  • خدمات پشتیبانی شش‌ماهه تضمین‌شده به مدت شش ماه از تاریخ ثبت سفارش و با حداکثر زمان پاسخگویی 48 ساعت (به‌جز روزهای تعطیل رسمی) توسط مدرس هر دوره آموزشی ارائه می‌شود.

تاتژنی های عزیز، شما می توانید قبل از تهیه دوره آموزشی جامع راینو، با مشاهده قسمت های اول، سوم و نهم از کیفیت بالای دوره اطمینان حاصل فرمایید.

امیدوارم که این دوره ی جذاب آموزشی مورد رضایت شما باشد. چنانچه سوالاتی داشتید می توانید در بخش نظرات مطرح نمایید و تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما دوستان می باشد.

0/5 (0 نظر)
  • لطفا برای دسترسی وارد شوید. ورود
  • برای مشاهده این جلسه باید دوره را خریداری کنید.
  • برای مشاهده این جلسه باید دوره را خریداری کنید.
  • لطفا برای دسترسی وارد شوید. ورود
0
(0نفر)
5
5
4
4
3
3
2
2
1
1
0
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.